Saturday 10 March 2012

SALAM PERKENALAN...^_^

Assalamualaikum wbt.
Dengan lafaz yang mulia,"Bismillahirrahmanirrahim.."
Syukur ke hadrat Allah, akhirnya saya berjaya membina blog ini. Blog yang diharap akan dapat memanjangkan bicara ilmu dan memberi manfaat kepada para pengunjungnya. InsyaAllah.

Untuk entri pertama ini, terlebih dahulu saya ingin menghulurkan salam perkenalan kepada pensyarah, rakan-rakan guru dan seterusnya murid-murid atau sesiapa sahaja yang singgah di blog saya. Harapan saya, kunjungan anda dapat meninggalkan sedikit respons yang membina buat
saya. Sehingga bertemu lagi..Salam hormat daripada saya.

~Cikgu Azmah~









*********************************************************************************************************************************************************************************************************************
Mari Kenali Anak Didik Kita...(sekadar perkongsian..)
Selamat membaca..

2 comments:

  1. Assalamualaikum
    Cute sangat blog ni

    Tambah gadget FOLLOW supaya ramai boleh follow

    ReplyDelete
  2. belek punya belek baru jumpa gadget FOLLOW.. maaf.
    saya dah follow blog cikgu yang cute ini

    ReplyDelete